Activitats parroquials

-DURANT LA QUARESMA:

• CADA DIVENDRES, a les 19,15, Via Crucis.

-CÀRITAS PARROQUIAL

Oferim despatx de Càritas i repartim aliments i roba. Per saber els dies, veure la pestanya d’Horaris. També teniu més informació a la pestanya “Cáritas”.

-CATEQUESI FAMILIAR-INFANTIL

Per a nens i nenes a partir de tercer de primària. El propòsit d´aquesta catequesi és que mentre els fills van fent els seu procés de descoberta de Jesús i del seu missatge, els pares també s´impliquin; per això també vénen a la parròquia, però cada 15 dies, en el mateix dia i hora que ells. Tracten els temes amb catequistes només per als pares i després poden parlar amb els fills sobre el contingut de la sessió.

Primer any:

• dimecres a les 17h30 i a les 19h
  • divendres a les 17h30 i a les 19h

Segon any:

• dimarts a les 17h30 i a les 19h
  • dijous a les 17h30 i a les 19h

Pares cada 15 dies

-CATEQUESI CONFIRMACIÓ

Per poder fer el pas de confirmar-se i implicar-se més en la vida cristiana i en l’Església.

Grup de post comunió (a partir de 5è de primària o 10 anys):

• dijous a les 17h30, el de primer
  • dimecres a les 17h30, els de segon

Grup d’adults: dimecres a les 20h30′.

-PASTORAL DE LA SALUT

Reunions mensuals per a les persones que visiten els malalts de la parròquia.

El primer dilluns de cada mes, a les 17h30´

-ADORACIÓ

Trobades setmanals a la capella del Santíssim per a pregar i aprofundir en la relació amb Déu.

Cada dijous.

-JUSTÍCIA I PAU

Reunions mensuals per a persones amb inquietuds socials que volen que el cristianisme es plasmi en actuacions concretes a favor de la justícia i de la pau.

El segon dimecres de cada mes, a les 19h30´

-AJUDA´T-AJUDANT

Grup de senyores que es reuneixen per a fer labors de costura a favor dels necessitats.

Dimarts i dijous, a les 18h, en el casalet.

-GRUP DE CANT GREGORIÀ

Per a persones a les quals els agrada la música sacra i concretament el cant gregorià, que volen col·laborar en les celebracions amb aquest tipus de cant.

Els dimarts a les 19h, assaig, a les 20h. cant a la missa.

-GRUP DE GOSPEL

Pels qui els agrada la música gospel.

Els dimecres a les 20h30.

-COLLA JOVE

Grup de matrimonis que es reuneixen mensualment per tractar temes relacionats amb la fe i la vida i per compartir experiències.

Darrer divendres de mes, a les 21h.

5 respostes a Activitats parroquials

1. Sara ha dit:

Busquem els mail dels responsables i te’l fem arribar tan bon punt els tinguem.

Que acabis de passar un bon estiu!

2. Natàlia Pinto Morente ha dit:

Bon dia,
    Fa uns mesos que participo com a contralt a la Coral de l’ empresa a on treballo i m’ agrada molt.
    Els volia preguntar si és possible participar en el seu grup de Coral, ja que he vist en aquesta pàgina que hi ha un grup de Cant Gregorià i de Gospel.

• sarinob ha dit:

Hola Natàlia,

En aquests moments el grup de Gregorià està de vacances i el de Gospel, a punt de començar-les. Però tots dos reprenen l’activitat a la tornada de vacances.

De moment, t’avanço que el grup de Gregorià es reuneix els dimarts a les 7 de la tarda per assajar i després canta a la missa de 8 dels dimarts, mentre que el grupo de Gospel es reuneix els dimecres a les 21h. i assaja fins a les 23h-23h30´. De la freqüència de concerts, etc no sé com va. Si de cas, a la tornada de l’estiu, si segueixes interessada, ens ho comuniques i et posem en contacte amb els responsables.

Salutacions,
      l’administrador.

• Natàlia Pinto Morente ha dit:

Bon dia,
        Moltes gràcies per la seva resposta.
        Encara estic interessada i m’ agradaria poder participar, encara que de fet estic aprenent a cantar en una Coral.
        Els agrairia si em poguessin posar en contacte amb els responsables i així ells em podrien dir si puc formar part del seu grup i si és el cas em podrien informar de la freqüència dels concerts per saber si em puc adaptar.
        Salutacions cordials,
        Natàlia Pinto