Benvinguda

Hola a tots!

Volem donar-vos la benvinguda al blog de la comunitat parroquial de Sant Ramon Nonat, a cavall entre Barcelona i L’Hospitalet de Llobregat.

Neix amb molta humilitat i amb el desig de servir l’Evangeli i a totes les persones que vulguin apropar-se a la nostra parròquia, utilitzant aquest medi tan poderós que és Internet.

La nostra intenció és anar-lo ampliant per donar cabuda a tots els grups que es fan presents a la parròquia i que li donen vida. Intentarem mantenir-lo ben actualitzat per, d’aquesta manera, donar a conèixer les nostres activitats, projectes i il·lusions, en definitiva, tot el que conforma la nostra vida cristiana. Tant de bo aquest blog serveixi per a que tots plegats coneguem i estimem més i millor la nostra parròquia.

31 d’agost de 2011, festivitat de Sant Ramon Nonat.

2 respostes a Benvinguda

1. MONTSERRAT RAJADELL ha dit:

HOLA BONES
    soc una guia turistica, que tinc un grup de peregrins portuguesos,
    vindran pel pont del Primer de MAig i estaran allotjats al Hotel Senator, aqui al costat de la vostra Parroquia ( quasi)
    Hi hauria possibilitat de que poguessin celebrar missa, ( ells tenen el seu porpi sacerdot) el dia 1 de Maig al mati???. a primera hora
    com a les 9
    son la parroquia DE GUARDIA
    agrairia una resposta

salutacions cordials
    Montsrerat Rajadell.-

2. Santi Dotú ha dit:

Molt contents de la pàgina de la nostra Parròquia de Sant Ramon Nonat, que sigui una eina més que ens ajudi al creixement de la Comunitat Parroquial. Una abraçada.
    Familia Dotú Casanovas