Vida parroquial

Un compromiso de católicos en la vida pública: Recordad en vuestra Declaración anual de la Renta marcar la “X” en la Asignación tributaria, por lo cual se destina el 0,7% de la cuota íntegra al sostenimiento de la Iglesia católica, y la otra “X” para otros fines de interés social. No se pagan más impuestos, sino que de los que ya pagamos, decidimos que se destine el 0,7% a esos fines.

S’han iniciat obres de rehabilitació en el campanar i altres parts sensibles de la teulada i façana, aniran a càrrec del Patrimoni de l’Arquebisbat de Barcelona.

Mn. Andreu Conangla, ex-rector de la parròquia entre els anys ’80 i ‘90, va morir el 8 d’abril a l’edat de 87 anys. Molts feligresos el recorden agradablement i preguem pel repòs de la seva ànima. A.C.S.

Aquesta entrada ha esta publicada en Vida parroquial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari