Comença el curs

VUELTA AL HORARIO NORMAL

Después del paréntesis vacacional, volvemos al horario habitual por lo que se refiere a las eucaristías, lo cual significa que los días laborables y sábados habrá misa a las 9h. y a las 20h., mientras que domingos y solemnidades las eucaristías tendrán lugar a las 9h. a las 12h. a las 13h. y a las 20h.

El horario en que la iglesia permanecerá abierta seguirá siendo el mismo que hemos adoptado desde el accidente del señor Miguel: de lunes a sábado de 8h30´ a 12h. y de 18h. a 20h30´, mientras que domingos y solemnidades, de 8h30´ hasta el final de la última misa y por la tarde de 18h. hasta que se acabe la misa vespertina.

REINICIO DE LAS MISAS EN SANT ALBERT

A partir del próximo sábado día 15 se reinician las eucaristías en Sant Albert Magne (C/ Pujós n 99), como siempre a las 19h.

JUSTÍCIA I PAU

Justícia i Pau és una entitat cristiana dedicada a la defensa dels drets humans, la promoció de la cultura de pau i la lluita contra la pobresa i l´exclusió social. L´entitat ha complert 50 anys de la seva creació a la diòcesi de Barcelona i té presència en algunes parròquies com la nostra. Es reuneix el segon dimecres de cada mes a les 19h30´ i està obert a totes les persones interessades. El proper dimecres a les 19h30´ tindrà lloc la primera reunió del curs del grup.

VIDA CREIXENT

Vida Creixent, en castellano Vida Ascendente, es un movimiento cristiano de gente mayor implantado en las diócesis catalanas y también en muchas españolas. Los grupos parroquiales de Vida Creixent se reúnen una vez al mes para tratar temas relacionados con la gente mayor, la espiritualidad y religiosidad, etc, siguiendo los temas de un libro que cada año es diferente. El de este curso lleva por título. “Testimonios de Jesucristo en el siglo XX” del Padre Jesús Renau.

Es una buena oportunidad de compartir nuestras inquietudes y nuestra fe con gente más o menos de nuestra edad que nos puede comprender.

En Sant Ramón nos reunimos el segundo jueves de mes a las 18h30´.

La primera reunión de este curso tendrá lugar este jueves. Todas las personas mayores de 60 años que quieran asistir son bienvenidas.

FENT CAMÍ

Fent camí és un grup de la nostra parròquia que es reuneix un cop al mes, segon divendres a les 20h30´. Després d´una pregària inicial tractem un tema religiós, espiritual o humà seguint algun tipus de material, habitualment un llibre, també un cop a l’any la trobada consisteix en un cineforum, i celebrem les festes que volem com sants, aniversaris, etc.

Pot venir qui vulgui, primera reunió aquest divendres en la qual comentarem com ha anat l´estiu i decidirem el material a treballar aquest curs.

INSCRIPCIONES CATEQUESIS FAMILIAR-INFANTIL

Los días 25 a 28 de septiembre (de martes a viernes), de 17h30`a 18h30´ tendrán lugar las inscripciones para la catequesis familiar-infantil, a partir de los 8 años o estar realizando este curso como mínimo,  3º de primaria.

CANVIS EN LA MISSA DE LA RESIDÈNCIA DE COLLBLANC

Aquest curs enlloc de celebrar cada mes dues eucaristies a la residencia de Collblanc, una a la primera planta i una altra a la segona, per a les persones ingressades a cadascuna d’elles, només es celebrarà una sola per a tots, a la sala de rehabilitació i el dia serà el segon divendres de mes a les 16h30´

La propera eucaristia serà aquest divendres.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.