Mans Unides

Amb el lema “Comparteix el que importa”, presenta Mans Unides, una ONG catòlica que treballa per millorar les condicions de precarietat que es donen a molts llocs del món, la Campanya d´enguany.

El proper dissabte i diumenge a les nostres misses farem la col·lecta per alguns del projectes de Mans Unides. Concretament els diners que es recullin en els arxiprestat de Barcelona, L´Hospitalet i Cornellà es destinaran a tres projectes:

1-Catanduanes i Albay (Bicol), Filipines. Gestió de recursos costaners, prevenció de desastres i disminució de la vulnerabilitat. El projecte beneficiarà a 8.925 persones i millorarà la capacitat de resposta dels governs locals i les comunitats per reduir l´impacte dels desastres naturals.

2-Cocopata (Cochabamba), Bolívia. Enfortiment de sistemes de producció camperola en comunitats alt andines. La intervenció beneficiarà directament a 450 persones d´origen aimara i quítxua, reduint l´impacte del canvi climàtic, garantint la seguretat alimentària, enfortint i millorant els sistemes de producció agroecològica i incrementant la producció familiar de tubercles i hortalisses.

3-Comunitats rurals de 4 departaments d´Hondures. Reforç d´un programa d’educació a distància per a joves de zones rurals. 2ª fase. Els beneficiaris seran 456 persones a les quals es vol aportar fons per  millorar les infraestructures, adquirir materials educatius, formar el professorat, etc.

PASTORAL DE LA SALUD

Reunión el lunes a las 17h30´. Se tratará el tema 3 que lleva por título: “¿Qué es necesario para ser voluntario?”

Trobada el dijous a les 18h30´. Farem el tema 5: “¿on trobar la felicitat?”

Se reunirá el viernes a las 20h45´ para tratar el tema “la cruz”, páginas 93 a 98 del libro en catalán.

UNA PETICIÓ

Des del passat dilluns, l´entitat bancària a la qual ingressem els diners de la parròquia ens cobrarà 0,012 € per cada moneda que els portem (les de les col·lectes, cera, aportacions a la parròquia…) pel fet de que les han de comptar; això representa que per cada moneda d’un cèntim sortim perdent perquè hem de pagar tot el valor de la moneda més 2 mil·lèsimes d´euro. Per aquesta raó demanem que si us plau no tireu monedes d´un cèntim ni de dos cèntims, en el segon cas perquè el benefici queda molt reduït, i que el total que vulgueu donar ho feu amb el mínim número de monedes possibles. Així per exemple, si doneu una moneda de 0,5 €, descomptant el que es queda l´entitat bancària queda per a la parròquia 0,49 €, però si es donés 0,5 € en cinc monedes de 0,1 €, quedarien per a la parròquia 0,44 €. I si és donés mig euro amb monedes de 0,05 €, la quantitat que ens quedaria seria de 0,38 €.

Sabem que ho entendreu i que ens facilitareu les coses. ¡Gràcies!

ROMERIA A MONTSERRAT

Los días 10 y 11 de marzo haremos la tradicional romería a Montserrat de nuestras dos parroquias de sant Ramon i sant Albert. En las mesas de la salida de la iglesia encontrareis los folletones informativos. Hay que apuntarse y pagar en el despacho parroquial, el último día para hacerlo será el 2 de marzo. El precio es de 60 € por persona.