DIA MUNDIAL DE LA POBRESA

Aquest diumenge, dia 19 de novembre, es celebra el dia mundial de la pobresa. És una iniciativa del Papa Francesc, amb la finalitat de conscienciar a les comunitats cristianes i a la societat en general del greu drama que pateixen homes i dones que no tenen el mínim per viure amb dignitat.

Amb el lema: NO ESTIMEM AMB PARAULES SINÓ AMB OBRES, el Papa ens recorda que: “No hem de pensar en els pobres com els destinataris d´una bona obra de voluntariat per fer una vegada a la setmana, i encara menys de gestos improvisats de bona voluntat per a tranquil·litzar la consciència. Aquestes experiències, encara que són vàlides i útils per a sensibilitzar-nos sobre les necessitats de molts germans i de les injustícies que sovint les provoquen, haurien d´introduir-nos a un veritable encontre amb els pobres i donar lloc a un compartir que es converteixi en un estil de vida. En efecte, la pregària, el camí del discipulat i la conversió troben en la caritat, que es transforma en compartició, la prova de la seva autenticitat evangèlica. I aquesta forma de vida produeix alegria i serenitat espiritual, perquè es toca amb la mà la carn de Crist. Som cridats, per tant, a donar la mà als pobres, a trobar-los, a mirar-los als ulls, a abraçar-los, per a fer-los sentir el calor de l´amor que trenca el cercle de soledat. La seva mà estesa envers nosaltres és també una crida a sortir de les nostres certeses i comoditats, i a reconèixer el valor que té la pobresa en ella mateixa”.

Sapigueu que amb motiu d´aquesta jornada, el passat dijous 16 es va presentar a la parròquia de Santa Anna de Barcelona, el llibre “Déu al carrer” cartes creuades entre Viqui Molins i el Padre Ángel, per si algú està interessat en adquirir-lo a les llibreries religioses. I el diumenge dia 19, a les 13 hores es celebrarà una Eucaristia, també a la Parròquia de Santa Anna, presidida pel bisbe auxiliar Sebastià Taltavull. Nosaltres a les eucaristies d´aquest diumenge pregarem pels pobres i marginats i perquè sapiguem acompanyar-los.

RESULTADO COLECTA GERMANOR

En la colecta para el autofinanciamiento de la iglesia diocesana (Germanor) del pasado fin de semana se recogieron 580 € que ya han sido entregados a la diócesis. Muchas gracias por vuestra aportación.

CONSELL PASTORAL PARROQUIAL

El proper dilluns tindrà lloc el consell pastoral parroquial, que tractarà temes relacionats amb la parròquia, d´una manera especial les activitats d´Advent i Nadal.

MISA RESIDENCIA DE COLLBLANC

El martes a las 16h30´, en la segunda planta.

XERRADA LITÚRGICA

Aquest dimecres a les 20h30´, a la sala parroquial.